Reports and Disclosure of Service Quality
Reports and Disclosure of Service Quality
 
Service Level Agreement (SLA)
 

Service Level Agreement (SLA)

Announcement on 01 October 2018

Disclosure of Quality Service Data
 
การเปิดเผยข้อมูลคุณภาพการให้บริการประจำปี 2022

Quarter 1/2022

Announcement on 29 April 2022

การเปิดเผยข้อมูลคุณภาพการให้บริการประจำปี 2021

Quarter 4/2021

Announcement on 07 February 2022

Quarter 3/2021

Announcement on 12 November 2021

Quarter 2/2021

Announcement on 11 August 2021

Quarter 1/2021

Announcement on 11 May 2021

การเปิดเผยข้อมูลคุณภาพการให้บริการประจำปี 2020

Quarter 4/2020

Announcement on 09 February 2021

Quarter 3/2020

Announcement on 10 November 2020

Quarter 2/2020

Announcement on 14 August 2020

Quarter 1/2020

Announcement on 05 May 2020

การเปิดเผยข้อมูลคุณภาพการให้บริการประจำปี 2019

Quarter 4/2019

Announcement on 12 February 2020

Quarter 3/2019

Announcement on 08 November 2019

Quarter 1-2/2019

Announcement on 14 August 2019

Disclosure in Statistics on Critical System Error
 
การเปิดเผยข้อมูลคุณภาพการให้บริการประจำปี 2022

Quarter 1/2022

Announcement on 18 April 2022

การเปิดเผยข้อมูลคุณภาพการให้บริการประจำปี 2021

Quarter 4/2021

Announcement on 19 January 2022

Quarter 3/2021

Announcement on 26 October 2021